משלוחים
שיטות משלוח ודמי משלוח
באתר INN7, כל המשלוחים הם ללא עלות, ומבוצעים באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכל רחבי הארץ.
- משלוח מהיום למחר עבור תל אביב, רמת גן וגבעתיים (הזמנות שיתקבלו עד השעה 12:00).
- משלוחים לשאר האזורים יגיעו תוך 1-3 ימי עסקים.
במידה והינך מעוניין לקבל את המשלוח למקום העבודה, נא לציין את שם ופרטי העסק בהערות למשלוח בעת ההזמנה.
החלפות והחזרות
ניתן להחזיר או להחליף מוצרים תוך 14 ימים קלנדריים ממועד קבלת המוצר, בהתאם לתנאי ביטול העסקה באתר.
ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו באתר בחנויות INN7. יש להגיע לסניף עם החשבונית שהתקבלה במשלוח לאחר השלמת רכישת המוצר.
כדי לתאם איסוף המוצר באמצעות שליח, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
במקרה של טעות בהזמנה מצד החברה, המשלוח יוחלף באותו אופן שבו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף/משלוח).
מדיניות החזרה והחלפה
אם תשלח חבילה למשרדינו ללא יצירת קשר מראש עם שירות הלקוחות, החבילה עלולה לא להתקבל ולשלח חזרה לשולח.
- ניתן להחזיר פריטים עד 14 ימים קלנדריים.
- הפריטים שחוזרים אלינו, יתקבלו במידה ולא נלבשו, נשטפו או נשחתו.
- הסחורה חייבת לחזור עם תווית מקורית. במידה והתווית נפגמה מכל סיבה שהיא, ההחזר עלול להתעכב או להתבטל.
- הנעלה חייבת לחזור בקופסה המקורית בה נשלחה. במידה והיא חוזרת בקופסה הלא מקורית, הלקוח יישא בתשלום ההפרש.
- עלויות ההחזרה ומשלוח יהיו על חשבון הלקוח.
פרטי התקשרות לשירות לקוחות
לכל שאלה, ניתן לפנות אלינו דרך ה-WhatsApp או בטלפון: 03-6201022,
או במייל: support@inn7-fashion.com.
הוראות כלליות
- ימי עסקים: א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
- מובהר כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. החברה עושה את מירב המאמצים כדי להבטיח שהמשלוחים יגיעו בזמן, אך אינה יכולה להתחייב על מועדי האספקה ואינה נושאת באחריות לעיכובים.
- המשלוחים מתבצעים בהתאם לאזורים שאליהם מגיעה חברת השליחויות, והם כפופים למדיניות ולתנאים של החברה המשלחת, לרבות לוחות זמנים והתחייבויות זמן האספקה.
- החברה אינה אחראית על עיכובים או אי-אספקה הנגרמים כתוצאה מנסיבות חריגות או אירועים שאינם בשליטתה, כגון תנאי כוח עליון, שיבושים טכניים, מגבלות ביטחוניות, סגרים, אירועי טבע, שביתות, תקלות במערכות תקשורת או מחשוב, מגפות, או כל גורם חיצוני אחר שאינו בשליטתה של החברה או חברת השליחויות.
- במידה והלקוח מסר פרטים שגויים בעת ההזמנה או סירב לקבל את המשלוח, החברה רשאית לחייב את הלקוח בדמי המשלוח.